SuperMuroServeri DEATHMATCH pyörii osoitteessa 84.20.137.161:27016
Pelaamaan Tästä
Tällä serverillä pelataan CS:source DM modilla.
Mapit ovat:
De_dust2
Mapit ovat muokattuja paremmin DM sopiviksi.
Moderator: molli

Tappomikko wrote:voisi sen spawnslayn laittaa takaisin, vihut tunkee toisten baseen laatikon taakse ja moraa
molli wrote:Valitettavasti se plugin ei toimi täydellisesti joten en ala nyt vielä sitä säätämään.
Spawn Protection aika on siinä 4 sec kohilla joten itse saan aina helpot tapot jos ovat baseen tulleet.
Kannattaa aina välillä vilkuilla taakse kun juoksentelee.
Ja säännöissähän ei ole enää kielletty vihun baseen menemistä.

Mä rupesin laskemaan että montako olen ottanut kun puukkoa rupes lentää, en moista tienny olevankaan.Mitä mieltä ootte siitä puukosta?
siqmeh wrote:Camppiajastin mikä lie onkaan pilasi koko servun. Jos se on aivan pakko laittaa sinne niin laita siihen pidempi aika, esim. 1min-2min. Millään ei pääse pisteissä nousuun isommilla pisteillä jos pitää kokoajan liikkua ympäriinsä. Toinen juttuni on se kun puukon heittää, niin siitä tulee samalla harmaa viivaa, sen voisi ottaa pois. Se on turha ja se näyttää typerältä.
siqmeh wrote:No, okei. 2 min vois olla jo liikaa mutta semmonen 45 sec - 1 min voisi olla sopivampi. Oikeasti alkaa potuttaa kun on juuri päässyt hyvään paikkaan eikä viitsisi heti siitä poistua niin alkaaki jo pisteitä lähtemään tuon ajastimen "ansiosta" :{ aikasemmin oli vielä ihan hyvät pisteet koossa mutta toi juttu alkoi ärsyttämään sillee että lähti nopeesti 2k pisteitä. ps: pidensitkö sitä aikaa 30 sekunnilla, vai laitoitko ajan 30 sekunttiin?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest