Page 1 of 468 1231151101 ... LastLast
Results 1 to 10 of 4676

Yleinen chätti / Paskanjauhanta

no mulla ainakin on! jos joku sattuu olemaan lahdesta niin kaikki vaan arvorokkiin. mut voi sitte bongata metallin pisteeltä.
    edit. "lähden uuteen nousuun"
    Olen pakana...

NO NYTHÄN MÄ OLEN JO KUNNON KÄNÄSSÄ. IHANAA AY-LIIKE, IHANAA METALLILIITTO. ILMAINEN VIINA, PARAS VIINA. NOH, DARRA EI EES PELOTA
    Olen pakana...

Jahas ollaan saatu virallinen kännitreadi tänne. Toivottavasti modet ei poista tätä! Tuskin poistavat ku itse isoherra/kulli on tän aloittanu.

oLo:lla on aina oLo. Onneks olen nolannu jo itseni niin monesti niin ei tule enää morkkista.
    Quote Originally Posted by humberto
    Quote Originally Posted by oLo
    ps. repesin ku joku oli hehkuttanu hehkutus tridis että teillä on ollu 2 päivää aurinkoa

prkl toivottavasti nussit jotain transua kännissä

Aktiivi käyttäjä
    Weikkaan että lauantaina on aika paha kanuuna varpajaiset perjantaina ja kylän poijaat on tulossa ottamaan wiinaa.

heh, otin pekkasen huomiseksi koska "sytkähdin" jano-oluesta niin kovasti. jatkakaa!
    Olen pakana...

Aktiivi käyttäjä
    Mä ajattelin tänää kokeilla ku vaellusreissu meni harakoille kaverin duunin takia ....
    Ja nyt jos vitutukseen ja palkkapäivän kunniaks vaik kokeilis paripäivää ni eiköhän
    se kuuluisa "krapula" tunnu sitten vielä maanantaina

Joo tänään kyllä suuntaan samantien teranssille, se on varma.

Vielä tunti duunii ja sit!

vähän tutisee nyt... mut vartin päästä saunailtaan joten eiköhän se siitä hoidu. Pitää kuulemma ottaa varovasti kun aamulla kymmeneltä pitäs hakea joku polttarimisu mönkkärillä. noh, kai se menee pikku darrassakin. pitää vaan kypärän päässä niin ei mimmi pyörry
    Olen pakana...

Aktiivi käyttäjä
    Ilmoitus pahasta kanuunasta annettakoon oli hyvät varpajaiset ja olo on aivan karmea oksentelu alkoi jo 9.00 aamulla konjakkia juotiin aivan lliikaa.

Onko oLo karmea :D

Piti ottaa viikon tyhjentävä ku oli töissä vähän kiirettä.

TI, KE, TO 8.00-22.00
    Ja sit vielä perjantaina klo 8.00 töihin ja Lauantaina klo 12.00 pois

Piti mennä provinssiin viikonloppuna mut ei, menin sit tienamaan. Noh otin ainakin hyvät kalsarikännit.

Onnittelut vielä Jakelle minimeestä.

Jussi sit ens viikolla. Mitähän sitä kekseis
    Quote Originally Posted by humberto
    Quote Originally Posted by oLo
    ps. repesin ku joku oli hehkuttanu hehkutus tridis että teillä on ollu 2 päivää aurinkoa

prkl toivottavasti nussit jotain transua kännissä